REKLAME

Ako je nesto besplatno, onda vi niste kupac, vec ste proizvod. - je opste pravilo koje vazi i za korporativni softver.

Digitalni marketing se oteo kontroli, podaci ljudi se prikupljaju na razne nacine i prodaju gde god da se kupac pronadje. Svaka internet interakcija se obradjuje i belezi, a za svakog pojedinca se kreira njegova digitalna verzija, koja je sadrzi obradjene digitalne interakcije. U odnosu na nju nam se plasiraju reklame koje bi trebalo biti kao krojene za nas.

Pored reklama, kojih smo donekle svesni, ove informacije se koriste i za razne druge svrhe. Prva od sledecih u nizu je politika i propaganda. Strankama, partijama i ostalim politicnik grupama je glavni cilj da pridobiju ljude i da iskrive stvarnost u svoju korist.

Jedino sto nam preostaje je da umanjimo svoj digitalni otisak, kolko god smo spremni da za to zrtvujemo konfor i polako prelazimo na FOSS resenja, koja se razvijaju pokusavajuci da se suprotstave tom sistemu.

Potrebno je obratiti paznju, da iza ove masinerije stoje najveci svetski strucnjaci, koji ovaj sistem razvijaju dugi niz godina. Ljudski mozak sa evolutivne tacke gledista nije opremljen da se brani, sto znaci da smo svi na neki nacin i u odredjenoj meri zrtve. Sto dodatno naglasava staro filozofsko pitanje Da li su moje misli i moji stavovi stvarno moji ili su mi nametnuti?.

SERVISI BEZ REKLAMA

DRUSTVENE MREZE BEZ REKLAMA

Sve navedene mreze rade medjusobno povezano