motivisanje/opterecenostinformacijama.md

6 lines
1.2 KiB
Markdown

Neopterecenost paznje sporednim stvarima
Mreze mogu pruziti neobaveznu zabavu ili konkretnu, direktnu korist. Marketingom se ljudska paznja odvlaci, i usled konkurencije to radi prenaglaseno. Makar da bi se dobio i lajk. Prezasiceni smo reklama potrebnog i nepotrebnog. Digitalni forenzicari navode primer da kad neko pomene u Facebook chatu da ceka dete, dobija narednih godinu dana neumesno veliki broj reklama svega za trudnocu. U digitalnom marketingu se vode nacelom da sajt, aplikacija ima nekoliko sekundi da zadrzi citaoca (kupca). Pocetni redovi moraju da budu upecatljivi i zanimljivi, naglaseni. Jer ljudski mozak dok koristi internet lako gubi interesovanje, jer skoro uvek "surfujemo" po internetu. Opstajanje skoro u celosti velike mreze duguju samom marketingu. I odvajaju se od svoje prvobitne namene. Ako je imperativ koristiti mreze za sustinsku komunikaciju onda je bolje zaobici marketinski lavirint. Pogotovu ako je odredjena mreza nastala namenski za odredjeni profil ljudi. Slack ima dobro osmisljen poslovni kontekst. Naravno da se decentralizacijom ide blize ka samoj svrsi. Decetralizacija od najsireg skupa korisnika. A makar i sama nezavisnost od profitabilnosti ili opstanka daje laksi, svedeniji nacin koriscenja.
by cvele